Sabtu, 7 Januari 2012

TQ to Allah s.w.t

Intro...terima kasih x terhingga kepda suami yg byk melayan kerenah aku... n sejak preggy nie...aku di layan mcm "Queen" skitla..huhuuhukkk...



Selama aku preggy nie..n skrg dh 8 bln lbh..xsekali pn aku mkn kurma...xtercari-cari lg sprt yg di suggest oleh k.dyana...sok mcmn pn aku nk gi cr kurma nabi tu..memandangkn aku kurang sgt mkn mknana berkhasiat n xminum susu..so, aku perlu mkn sesutu yg mampu memberi seribu khasiat kpd baby aku nie...

So, si suami dh bising bile nk gi cari dgn die..aku mls nk gerak skrg..suka dok umh lg..xlarat dah nk jln...n si suami pn..nk cari kurma pn..nk aku follow skali... so, inisiatif skrg, setiap hari dia akan makin juice yg bestla tuk aku...TQ ye si suami..heehe...apa2 pn aku tau dia sgt2 la xcited..hr2 ckp dgn baby...



aku cukup bahagia skrg..alhamdulillah..tp,aku juge sedih..bila aku dh epi skrg, aku tak dpt kongsi epi aku ni dgn k.dyana..dulu ms pahit n duka..byk nsht die kasi...tp, apa pn..aku syukur..maybe itu jln terbaik buatnya n doaku sentiasa bersamanya n moga dia bahagia... :)..Amin

Tq Allah....

Tiada ulasan:

PENGIKUT