Rabu, 21 Disember 2011

baby 2012

Bismillahirrahmanirrahim....

sebenarnya byk bende nk tulis mlm nie..tmbhn si suami dh pegi keje so bile sunyi2 gini..mcm2 nk tulis...okla...

1 : dedicated to si suami coz sanggup wat jus hari-hari kt aku..buah di campur dgn susu n akhirnya aku dh minum susu..dh 2 minggu aku dh dpt minum susu wlupn dicampur dgn buah2an yg di blend oleh die. TQ sesgt coz rajin wat just tuk aku n baby.

2 : perut dh mula membesar cuma kekdg sakit2 skit kt pinggang n paha. dan terasa perut ni cekang sgt tp,xpe..asalkn baby sht2 je (amin) n aku mula rs brt bdn aku juge mulai naik..hrp2 naikla dlm 2 kilo lg...xdele rs susah hati sgt.

3 : thn nie, insyaAllah...rmila kwn2 aku besalin termasukla diriku ini..huhu..mmg musim agaknya..hahhaa...rmi gile pregnant...JJ,NOR,FATEN,FARAH,PIPAH,K.YANA..tu antara kwn2 aku yg tgh pregnant skrg..tunggu hr je...so, bykla cite kami kongsi sama...yg br besalin pn ada..xtercerita rsnya dlm nie..bertambah2 la rakyat malaysia thn dpn..insyaAllah

4 : aku rs skrg..aku mkin susah nk jln..sakit sgt kt perut bwh n celah kangkang, bila duduk n nak bngun, aku xblh tegakkn bdn..sakit sgt,nk duduk proper mmg xdptla skrg..duduk pn mesti nk kena melunjur skit...susah nk jln..rs nk terkangkang2 je...brng asas baby..alhamdulillah dh beli sikit2..yg besar2 je blm lg..mcm stroller,baby car seat..tu blm..yg len ..alhamdulillah..dh beli... mcm si suami kata, yg asas tu penting dulu beli..standby anything happen kan..TQ tu Tasya,biras bongsu coz ada wat list brng2 asas bby...br la rs lengkap apa yg perlu di beli...so, aku ikut pd list die bg je. TQ dear. N Tq too kak dyana coz slalu sgt igtkn aku psl solat n pertuturan aku..sejak mengandung nie asyik pkr negatif je..so, aku kena byk amalkn zikir memndangkn kekdg tu mulut nie nk ckp yg xbaik je..

moga2 bby sht2 je dlm perut nie..aktif n sht, penyejuk mata n hati aku n si suami n menjd anak yg soleh or solehah tuk aku n si suami..AMIN...

2 ulasan:

Azrina Tasya berkata...

hehe no prob sis...ape2 nanti tanya je ok...ape yg tasya boleh tolong tasya bgtau la hehe

Nordiana Nordin berkata...

semoga Allah beri ila kekuatan dan kesabaran dalam melalui saat manis mengandung, akak pernah dngar cerita org lebih teruk dari ini..so, teruskan berdoa kepadaNYA..Allah Maha Penyayang tidak akan uji kita diluar kemampuan kita, itu janji Allah, insyaallah..jaga amalan,jaga kesihatan and take care..

PENGIKUT