Ahad, 20 November 2011

Cuti Sekolah

Hurrey....cuti sekolah dr bermula..bkn bemakna aku blh enjoy je kt umh tp, aku kena gk ke sekolah skali skali-kalo ada meeting...2 mggu sblmbuka skolah busy dgn pendaftarn bdk2 br...tp, okla kan...xpyh gi skolah hr2 spjg musim cuti nie..huhuhu....

Semlm aku sempat pegi kenduri member aku kt Balakong....akhirnya kak ayu kawin gk dgn a.zab..apa2pn tahniah wat dorg (pic nnti aku upload). semalam aku pki lg kebarung tp, xsangka dlm tempoh 2 mggu dh ketat baju tue kt perut. cpt je perut membesar...usia kandungan dh 6 bln lbh...Alhamdulillah setakat nie xde sakit2 ygxmenyenangkan cuma kerap sakit pinggang n nk bejalan pn mcm mls2 je...huhuhu...

untuk menceriakan pg nie..mari kite lyn video nie...

1 ulasan:

Nordiana Nordin berkata...

assalamualaikum..best la dah cuti sekolah boleh rehat skit..ila sihat? Akak doakan semuanya sihat dan baik insyaallah..malas jalan? ish2, kena banyak berjalan senaman elok utk cepat bersalin..hehehe..apa2 pun take care jaga kesihatan, jaga makan dan jaga amalan..

PENGIKUT