Isnin, 25 Jun 2012

"lama dah.."



fuh..dh lama rsnye xmenulis... mmg xsempat2 nk menulis pn...sibuk dgn mcm2 perkara..1st br msuk keje, then dgn bby lg..mmg xsmpt kekdg tu nk on laptop pn..kalo on pn...sibuk check email kot ade berita2 br yg perlu di update...

alhmdulillah..dh 3 minggu aku msuk ngajar..serius mmg bz..msuk je kelas..mcm2 aktiviti kena wat..petandingn nasyidla..meeting yg xpnh x henti2 nye...mmg weekend aku terisi jela dgn wat keje yg mcm2..paper work tuk program kesihatanla..adoi..tp, alhmdulillh settle sudah....
bile pkr2 blik..nsib le keja aku x perlu menggunakan neuron2 saraf otak yg kritikal mcm keje tasya (biras) tu... kalo x...lg botak kepala..hehehe

sblm naik skolah smpat lg aku n suami ambik ms tuk pegi becuti..alhmdulillh..smpai gk cherating..cherating tu syokla kalo gi reramai dgn family...coz ade aktiviti pantai n tuk berehat2..tp,aku n si suami msih  enjoyla...tmbh ade mikael...

cite psl mikael.. kalo la mikael blh bc blog nie..nk je mummy cite isi hati mummy kt mikael.. sonok sgt tgk mikael ..skrg mikael dh terlalu pandai senyum.. n dh kenal mummy, mulut sgt bising nk bckp, pndai dgr bile mummy bcerita..mmg sonok sgt lyn mikael skrg..ni 1 pekara yg wat aku lg sibk..sibuk melayan mikael..hahaha... bile geletek die..die dh tau dh..gelak2 besar die..syoknye...
moga mikael snangkan mummy smpi besar, ...amin...

time tido mikael nmpk sweet sgt...tule org ckp kan..buruk mcmn pn ada..tetap nmpk comel coz darah dging sndiri kan..hehehe... bile ade bby..br tau beza..beza syg kt anak sndiri dgn anak org len wlupn anak tu anak angkat xkan sama feel nye..syukur sgtle dpt gk sorg anak....

kekdg tepikir.. sorg anak nie akan syg ibu die mcm ibu die syg die x...mcm aku rs skrg....ye aku mmg sygkan mak aku tp, aku xtau nilai syg kt die tu mcmn..tp, sejak jd ibu nie...br aku tau..Ya Allah..mcm ni la mak aku syg aku..so, sbagai anak..mmg kena motived sndiri diri....kena syg kt die lbh dr sgala2nya....hmmm..moga anak2 kita sdar btapa besar nilai kasih syg kita...



(pic ke cherating akan di update kemudian)


2 ulasan:

Azrina Tasya berkata...

huhh best kan keje akak..masih leh relax berbanding keje tasya yg kadang mcm nak gegar je kepala ni fikir menda pelik2...huhu muahss kt mikael maksu rindu la nak gomol2 pipi tembam tu hehehe

Nordiana Nordin berkata...

emm, dah makin busy ek ila..biasala baru masuk keje kan..hope semuanya dipermudahkan dan dilancarkan oleh Allah..

betul kata ila..anak sendiri lain rasanya..insya Allah mikael akan jadi anak yang baik, soleh dan sentiasa mempermudahkan ila..enjoy each moment tau saat2 dia membesar ni, mmg seronok bila dia dah besar nanti boleh tersenyum sendiri mengingatkan saat dan keletah dia..
take care my dear sis..

PENGIKUT