Selasa, 29 Mei 2012

PINJAMAN

pipi mmg nk kena gigit

perangai pelik papa yg suka sgt wat mikael mcm tu


alhamdulillah..syukur n tq to Allah swt coz memberi kesemptn kpd aku tuk merasa nikmat idup di dunia... benar kata org..setiap dugaan pasti ade sbbnye..demi menguji betapa kuat sesorg manusia itu...dan betapa kuat imannya...

Bak kata k.dyana" Allah xkan menguji sesorg hamba itu tnpa melihat kemampuannya". aku akui, alhmdulillah aku bejaya harungi detik2 susah dulu. bile aku snang skit skrg...aku nk sgt kongsi rezki yg Allah pinjmkn nie dgn org2 yg byk tlg aku n si suami.

besyukur tak terhingga rsnye...sejak dikurniakan mikael nie...ade je rezki tuk dia...semoga Allah swt sentiasa memberkati rezki yg aku terima nie..n menjadikan diriku seorg yg sentiasa merendh diri agar disygi sume org....

Ya Allah, bersihkan hatiku dgn iman n sucikanla jiwaku dgn ketakwaan...moga aku menjd hamba Mu yg bersyukur. Amin....

(igt pesan mummy ye mikael..mummy syg mikael dunia n akhirat)




1 ulasan:

Nordiana Nordin berkata...

yup, betul kata ila..semuanya hanya pinjamankan..insya Allah,akak sentiasa doakan kebahagiaan utk ila sekeluarga..

PENGIKUT