Isnin, 30 April 2012

Pesta Buku Antarabangsa 2012

Setiap tahun PBA akan dibuat di PWTC..thn lps aku xdpt nk pegi coz..?...xigt psl apa xpegi coz aku ni kalo event mcm Hari Kraf Kebangsaan n Pesta Buku mcm ni xpnh xpegi kcuali ade sbb2 tertentu. Cite psl Hari Kraf Kebangsaan thn nie, aku mmg xdpt nk pegi coz tgh bepantang kt kedah...

Actually, event2 mcm nie mesti aku pegi coz aku mmg suka sgt MEMBELI..hahaha..ok bebalik pd PBA 2012 nie..niat di hati tu..nk cari buku tuk bdk2 skolah..nk tmbh skit inputla dlm P & P nnti. Bkn ape..smangt nk ngajar tu fresh kan..al maklumla..lama becuti..Actually cuti bpntang lama lg..buka skolah bln 6 nnti br msuk ngaja smula.., Kononnya ke PBA 2012 kali nie mcm pesiapn tuk pengajarn nntila..hahaha.

Tp, ms kt PBA 2012 smlm...otak nie asyik nk cari buku tuk bby br aku nie le plk...Tgk buku2 cite tuk "Bedtime" nye..n modul2 tuk rangsang kognitif die..buat aku berminat sgt ...so, tersasar tujuan sbnr akula tuk cr buku2 tuk bdk2 kelas aku..hmmm...:)...

papa,mummy n mikael

ala mikael..spoil la..pejam mata lk

oppsss..novel pn blh ade..huhu

OMG!!! body ku..:( plss abg sponsor ila kuruskn bdn..hmm

senyum kmbing..
dan lg posing ok...hahaha

5 ulasan:

Nordiana Nordin berkata...

waa, bagusnya semangat membara utk mengajar..mesti seronok anak murid ila..semalam aka singgah gak ke PBA lama betul tak ke sana sejak abis belajar,hahaha..punya la ramai org last2 bukan tengok buku tapi tengok lautan org..

arwisqarni berkata...

alhamdulillah, bolehd apat anugerah cikgu cemerlang tahun ni..heheh..mesti seronok anak murid ila dapat cikgu bersemangat camni.Akak pun sempat ke PBA semalam, punya la ramai org dah macam tengok pesta lautan org bukan tengok pesta buku. Ila pergi bila, lengang shj tengoknya..mikael pun tentu seronok dapat buku, bagusla elok rangsang dia dengan buku2..

Azrina Tasya berkata...

kak ila...hot mummy dah skrg..nak kurus tinggal tulang ke??hahaha

shakila berkata...

tula..smlm hr bcuti mmg rmi la kot kak..kite pegi jumaat..org rmi gk tp, blh control lg la..hehehe...mikael pn ok je...tula..beli buku tuk mikael yg lbh...kebtuln murh2 kak..buku bgus2..rm2 je pn ade...TASYA: xde hot nye..perut bncit gk..mcmn xde makna je pki barut...hehehe

shakila berkata...

tula..smlm hr bcuti mmg rmi la kot kak..kite pegi jumaat..org rmi gk tp, blh control lg la..hehehe...mikael pn ok je...tula..beli buku tuk mikael yg lbh...kebtuln murh2 kak..buku bgus2..rm2 je pn ade...TASYA: xde hot nye..perut bncit gk..mcmn xde makna je pki barut...hehehe

PENGIKUT